آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

به کار بردن فیروزه ای در چیدمان و راه ها ی استفاده

به کارگیری طرح فیروزه ای در طراحی داخلی و سبک ها ی استفاده

رنگ فیروزه ای بسته به چگونگی استفاده در رنگ فیروزه ای در کوراسیون ، می تواتد جلوه ای رمانتیک ، خیالی ،نشاط آور یا آرام و جدی داشته باشد. رنگ فیروزه ای را می توان هم در دکوراسیون های سنتی و کلاسیک و هم در دکوراسیون های مدرن به زیبایی به کار برد.
فیروزه ای رنگ خوبی برای زمینه دکوراسیون است بنابراین می توانید از آن برای رنگ آمیزی دیوار ها استفاده کنید.اما اگر جرات این کار را ندارید یا مردد هستید ، می توانید تنها برای رنگ آمیزی یک دیوار از این رنگ استفاده کنید .
اگر به این رنگ علاقه دارید اما نمی خواهید فضا را پر از آن رنگ کنید ، مقداری از آن را در قالب عناصر و لوازم جانبی چون گلدان ها و کوسن ها وارد دکوراسیون کنید.

اگر می خواهید سراسر دکوراسیون خانه را با رنگ فیروزه ای شکل دهید ، فراموش نکنید بهتر است طرح و نقش های کمتری را وارد دکوراسیون سازید. عناصر بزرگ و وسیع چون پرده ها ،کاناپه ها و ... باید ساده باشند و طرح و نقش ها به مقدار کم به وسیله وسایل کوچکتر وارد دکوراسیون شوند .

فیروزه ای تداعی کننده آب است بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی از کاشی های فیروزه ای برای دیوارپوش و کف پوش استفاده کنید . اما اگر در این حد تمایل به استفاده از فیروزه ای در سرویس بهداشتی ندارید ، توصیه می کنیم برای وسایل جانبی چون حوله ،حتماً این رنگ را در نظر داشته باشید.

طیف های تیره تر این رنگ می تواند به زیبایی همنشین رنگ طلایی شود . برای ایجاد فضایی دراماتیک توصیه می کنیم رنگ فیروزه ای را با رنگی با زمینه سبز وارد دکوراسیون کنید و از وسایل طلایی در دکوراسیون خانه بهره گیرید .

برای خلق فضایی آرام و رویایی ، فیروزه ای را با رنگ های خنک ترکیب کنید . برای نمونه یاسی، صورتی ، سبز ملایم از گزینه هایی هستند که می توانند به زیبایی و لطافت کنار فیروزه ای بنشینند .

فیروزه ای اگر در کنار رنگ های تیره تری چون ذغالی ،شکلاتی ،و سبز یشمی قرار گیرد ،جلوه ای سنگین و مردانه پیدا می کند .
برای ایجاد جلوه ای چشم گیر و خیره کننده که نه زیاد مردانه باشد و نه زیاد زنانه ،فیروزه ای را در کنار رنگ قرمز یا نارنجی قرار دهید.
برای داشتن احساس بهاری در همه سال در خانه ، فیروزه ای را در کنار سبز لیمویی در دکوراسیون قرار دهید . همچنین قرار گرفتن فیروزه ای در کنار زرد نیز می تواند احساسی پر نشاط و آفتابی به فضا ببخشد .

برای ایجاد جلوه ای مدرن یا کلاسیک بسیار جسورانه و گیرا ،می توانید رنگ فیروزه ای را با ترکیب سیاه و سفید همنشین کنید.استفاده از صنایع فیروزه کاری هم در این امر می تواند کمک بهتری در زیبایی خانه شما کند .

برای دریافت نمایندگی طراحی سایت به مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت مراجعه کنید.

کلمات کلیدی  : بهینه سازی سایت -
طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - دکوراسیون داخلی   - دکوراسیون داخلی   - دکوراسیون داخلی


تاثیر سادگی وب سایت در اینترنت مارکتینگ پارت سوم

ارتباط یوزر فرندلی بودن پایگاه در بازاریابی آنلاین قسمت 3

امکان سرچ پیشرفته در تارنما
یکی از اصلی ترین عوامل کاربرپسندی ، گذاشتن بخش جستجوی پیشرفته در سایت میباشد. هنگامی که شما تعداد زیادی کالا برای فروش دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم احتمال دارد بازدیدکننده نتواند کالای مد نظر خود را از میان انبوه کالاهای شما پیدا کند . در این شرایط وجود قسمتی برای جستجو به صورت پیشرفته در سایت شما بسیار فایده خواهد داشت. هنگامی که کاربر بتواند با جستجو در میان محصولات شما به سرعت محصول مد نظر خود را بیابد باعث میشود میزان کاربرپسندی وب سایتتان به میزان زیادی ارتقا یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

بخش ها و شکلک های میانبر مناسب
میتوانید با استفاده از دکمه ها و آیکون های میانبر کار را برای بازدیدکنندگان بسیار آسان کنید ، مثلا میتوانید با گذاشتن یک آیکون ثبت سفارش در انتهای مطلب مربوط به هر کالا بازدیدکننده را به صفحه خرید مربوط به این کالا منتقل کنید یا مثلا با قرار دادن آیکون اضافه به سبد خرید شرایطی برای کاربران فراهم کنید که به سادگی کالاهای مد نظر خود را به سبد اضافه کرده . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

ساخت سایت

طراحی سایت ارزان


طراحی سایت

معرفی راه های طراحی اینفو گرافیک

معرفی راه های طراحی اینفوگرافیک

اینفوگراف چیست؟

واژه اینفوگراف (Info graphic) خلاصه شده‌ای از Information Graphic است .امروزه اینفوگراف ها را زیاد در اطراف خود مشاهده می‌کنیم، کتاب‌های کودکان، اخبار، نقشه‌ها و ارائه اطلاعات علمی، همه به نوعی از اینفوگراف به عنوان یک ابزار کارا استفاده می‌کنند. ابزاری که دو هدف عمده را پوشش می‌دهد:

  • کمک به نمایش سریع، واضح و زیبای ایده‌های پیچیده
  • نشر اطلاعات و داده‌ها به صورت بصری و سهل‌الوصول

 

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند.این نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند .

مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی.

 

قواعد ساخت اینفوگراف :

  • سازمان‌دهی ( چه میزان جزئیات نیاز است و کجاها باید تاکید بیش‌تر نمود؟)
  • نمایان سازی ( دیگران باید به سادگی بتوانند اینفوگراف را ببینند و از آن استفاده کنند)
  • زمینه و بافت ( آیا بینندگانتان تحمل دیدن اینفوگراف شما را دارند؟)
  • ساده سازی ( متون و رنگ‌ها نباید بر کلیت کار غالب باشند)
  • تعادل ( اطلاعات خیلی زیادی ارائه نکنید در عوض وضوح را بالا ببرید)
  • رابطه علت و معمولی ( نمایش علت ومعلول‌ها در رابطه‌ها نشان داده شوند )
  • نمایش تضادها و مقایسه‌ها
  • چند بعدی بودن ( این هدف اصلی اینفوگراف است)
  • یکپارچگی (انسجام در طرح موضوعات)

ساختار اینفوگراف

تهیه اینوگراف یک فن و یک مهارت است، طراح اینفوگراف در قدم نخست باید اطلاعات و اعداد و ارقام را از منابع گوناگون جمع‌آوری کند و بعد با استفاده از اشکال و نمادها آن‌ها را به شیوه‌ای جذاب ارائه کند. سه روش برای انتقال اطلاعات که در اینفوگراف‌ها زیاد استفاده می‌شود:

  • Timeline
  • Line Chart
  • Pie Chart

برخی اینفوگراف‌ها یک داستان را در یک نگاه کوتاه و خواندن مختصر بیان می‌کنند.برخی دیگر کمی پیچیده‌تر هستند و نیاز دارند که خواننده زمان بیش‌تری به همراه تفکر صرف کند

نمونه‌هایی از افراط در به کارگیری اشکال و اطلاعات نامرتبطی که کمکی به هدف اصلی نمی‌کنند

 

طراحی و ساخت اینفوگرافیک

طراحی و ساخت اینفوگرافیک

جذابیت + شکل ظاهری + کارکرد + یکپارچگی = اینفوگراف خوب

برخی ویژگی‌های اینفوگراف

  • اینفوگرافیک، حجمی متعادل از ترکیب معنادار کلمات، تصاویر و اشکال است که در کنار هم یک واحد یکپارچه از ارتباطات را می‌سازند.
  • عناصر متنی و تصویری به شدت با هم یکپارچه هستند.
  • اینفوگراف یکی دوصفحه معمولی یا یک صفحه بزرگ را شامل می‌شود.
  • اینفوگراف معمولا اطلاعاتی بیش از یک دیاگرام مفهومی را در بر می‌گیرد.
  • اینفوگرافیک معمولا چند قطعه متن دارد.

طراحی اینفوگراف نهان‌ ها را آشکار می‌سازد. پیچیدگی‌ها را توضیح می‌دهد. ابهامات را روشن می‌سازد.

ساختن یک ارائه بصری از اطلاعات تنها ترجمه‌ی آن‌چه میتوان خواند به چیزی که بتوان دید نیست.

بلکه شامل پایش اطلاعات، برقراری ارتباط بین آن‌ها، تشخیص الگوها و نمایش به روشی که به مخاطب این توانایی را بدهد که از آن اطلاعات برای خود دانش قابل فهم تولید کند.

 طراحی و ساخت اینفوگرافیک

 

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند.این نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، استفاده می‌شوند.
استفاده از گرافیک‌های اطلاع رسان باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد.
اولین اینفوگرافیک ها را می توان در نگاره های داخل غار انسان های نخستین یافت. با گذشت زمان و پیشرفت بشر ، اینفوگرافیک ها جنبه علمی تر و کاربردی تری به خود گرفتند . به گونه ای که اواخر سال 1400 میلادی لئوناردو داوینچی برای بیان ایده ها و تشریح مسائل علمی خود از اینفوگرافیک استفاده نمود. یکی از نخستین اینفوگرافیک های مدرن و کاربردی ، در کتاب اطلس سیاسی و تجاری ویلیام سیلوستر مورد استفاده قرارگرفت. این کتاب توسط هیستوگرام‌ها و چارت‌های میله‌ای، اقتصاد انگلستان قرن 18 را توضیح داده بود.
مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی. برای مثال به سه لغت مداد، تلفن و تلویزیون فکر کنید- چه چیز اول به ذهنتان می‌آید؟ آیا به حروف تشکیل دهنده این لغات فکر می‌کنید یا به شکل فیزیکی آنها؟ پس همانطور که مشاهده می‌کنید درک و یادگیری صورت فیزیکی و بصری داده ها و اطلاعات برای مغز ما به مراتب آسانتر از فهم شکل نوشتاری آنها است.


اینفوگرافیک چیست و دلایل استفاده از آن چه می باشد؟

 

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند.این نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است ، استفاده می‌شوند.  در این مطلب به تعریف اینفوگرافیک و دلایل استفاده از آن در استراتژی بازاریابی اینترنتی پرداخته می شود.

استفاده از گرافیک‌های اطلاع رسان باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد.

امروزه تخمین زده می شود بیش از یک میلیارد محتوا در روز ایجاد می گردد که با این حجم اطلاعات ، کاربران اینترنتی برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود به دنبال آن دسته از محتوایی هستند که در کمترین زمان ممکن اطلاعات کافی را در اختیار آن ها قرار دهد. کاربران اینترنتی بعضا آدرس های صفحات اینترنتی حاوی اطلاعات را در مرورگر خود بوک مارک می نمایند و یا در رایانه خود ذخیره می کنند ، از اطلاعات در ارائه ها استفاده می نمایند و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. با در نظر گیری این موارد ، بازاریابان به دنبال روش هایی هستند که بتوانند حجم وسیعی از اطلاعات را در قالب محتوای تصویری ارائه نمایند. یکی از این روش ها استفاده از اینفوگرافیک ها هستند.

 طراحی و ساخت اینفوگرافیک

همچنین اینفوگرافیک ها به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند و حجم وسیعی از بازدید کننده را برای وب سایت ها به ارمغان آورند.

۶ دلیل استفاده از اینفوگرافیک ها در استراتژی های بازاریابی به شرح زیر است:

۱) یادگیری به صورت تصویری رایج تر است.

بر اساس یافته های به دست آمده ، ۸۳ درصد یادگیری انسان ها از طریق محتوای تصویری حاصل می شود بدین ترتیب استفاده از محتوای تصویری در استراتژی بازاریابی ضروری می باشد.

۲) اطلاعات با حجم کمتر بیشتر خوانده می شوند.

کاربران به علت کمبود وقت کافی نمی توانند تعداد صفحات بیشمار اطلاعات را مطالعه نمایند و مکررا به دنبال آن دسته از محتوایی هستند که با حجم کمتر ، اطلاعات مورد نیاز آن ها را در اختیارشان قرار دهد. آن دسته از شرکت هایی که بتوانند این خواسته کاربران را جوابگو باشند در میان رقبای خود جایگاه بهتری خواهند داشت.

۳) در اینفوگرافیک ها نام برندها ذکر می گردد.

هر اینفوگرافیک ترکیبی از اطلاعات حیاتی است که در قالب محتوای تصویری ارائه می گردد. در اینفوگرافیک ها امکان انجام امور مربوط به برندینگ توسط بازاریابان فراهم می گردد.

۴) هنگامی که کلمات موثر نیستند نقش اینفوگرافیک ها پر رنگ تر می شود.

روز به روز تعداد شبکه های اجتماعی که مبتنی بر محتوای تصویری هستند افزایش می یابد و این نشان از اهمیت این نوع از محتوا است. اینفوگرافیک ها امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مبتنی بر عکس را فراهم می نمایند و بدین ترتیب توانایی جذب مخاطب بیشتری را دارا می باشند.

۵) از اینفوگرافیک ها در مباحث سئو نیز می توان استفاده نمود.

در صورت طراحی اینفوگرافیک ها ، می توان این امکان را برای صاحبان وب سایت ها و وبلاگ ها فراهم نمود تا از این نوع محتوا در پایگاه اینترنتی خود استفاده نمایند و اقدام به درج لینکی به صفحه منبع به عنوان لینک بازگشتی کنند و بدین ترتیب اهداف سئو در خصوص انجام لینک بیلدینگ فراهم می گردد.

۶) اینفوگرافیک ها می توانند کاربران را تشویق به انجام کاری نمایند.

محتوای اینفوگرافیک ها به گونه ای است که می توانند کاربران را برای استفاده از خدمات یک وب سایت تشویق نمایند و یا به طور غیر مستقیم به معرفی محصولات و خدمات بپردازند .

کلمات کلیدی : آموزش تعمیرات پرینتر - اینفوگرافیک - فروش پروگرامر - فروش دستگاه تعویض چیپ - آموزش تعمیرات فتوکپی - طراحی دکوراسیون - مهاجرت به استرالیا

تاثیر سادگی پایگاه در بازاریابی آنلاین پارت دوم

این مطلب بدست وب سایت طراحی وب سایت ارزان آماده شده است.

منو های مناسب و صحیح
اگر در وب سایت خود از منو های مناسب استفاده نکنید ، هیچ کاربری نمیتواند به سادگی کالا یا خدمات مورد نظر خود را در وب سایت شما بیابد. به عنوان مثال تصور نمایید که شما دارای یک وب سایت برای فروش موبایل هستید ، کابرپسندی در این مثال یعنی اینکه دسته بندی های شما بر اساس مارک ( مثلا سونی ، سامسونگ و ... ) در اختیار کاربر قرار بگیرد ، سپس هر برند زیر منوهای متفاوتی داشته باشد که بر اساس سری های مختلف تولید شده توسط این برند میباشد مثلا شرکت سامسونگ میتواند شامل زیر منویی مانند گلکسی باشد که خود گلکسی میتواند دارای زیر منوهایی مانند سری اس و سری نوت باشد و الی آخر ...

گذاشتن نقشه سایت
گذاشتن نقشه سایت در اختیار بازدیدکنندگان در افزایش کارایی وب سایت شما بسیار مفید است. جدا از این مسئله که قرار دادن نقشه پایگاه در اختیار کاربران باعث میشود بازدیدکننده با شمای کلی سایت شما آشنا شود.




این مقاله بدست وبسایت سئو و طراحی ست اداری تولید گردیده است.

منبغ : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

آموزش برقراری و تنظیم یک شبکه داخلی معمولی

باد گرفتن برقراری و تنظیم یک شبکه لن کوچک

کلمات کلیدی مقاله : tnm5000 و فروش pc3000 و tnm2000 و فروش کلین روم و مولتی متر دیجیتال

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :  : tnm5000 و فروش pc3000 و tnm2000 و فروش کلین روم و مولتی متر دیجیتال