آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

اطلاعات مفید درباره تزریق ژل و بوتاکس

عنوان: رژگونه برای افزایش زیبایی و برجسته کردن گونه

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

آناناس میوه ای با خاصیت های فراوان است که استفاده از ماسک آناناس تاثیر زیادی در زیبایی پوست دارد و انواع ماسک زیبایی با آناناس میتوانید صورت بسیار زیبایی داشته باشید. در این مطلب برای زیبایی پوست و همچنین برای درمان شل شدگی پوست و تقویت ماهیچه‌های صورت ، یک ماسک آناناس عالی و همچنین خواص و فواید آناناس برای پوست صورت در نظر گرفته ایم . آب آناناس تقویت کننده ماهیچه‌های صورته و خاصیت آرام سازی داره و از خستگی پوست جلوگیری می‌کنه.باعث شفافى پوست میشه. البته آب اناناس باید طبیعى باشه نه کنسروى و براى جوش هم مناسبه ولى اگر روى صورتتون جوش چرکى دارید این کارو نکنید. ( اگر پوستتون حساسه اصلا استفاده نکید زیرا باعث متهب و قرمزی پوست میشه )
پوست صورتتان را با آب آناناس ماساژ بدین،میتونید یک پنبه رو به آب آناناس آغشته کنید و بزنید روى پوستتون و بعد ماساژ بدین و بعد از چند دقیقه بشورید.

ماسک صورت آناناس

یک آناناس رسیده را پوست بگیرید و وزن آنرا اندازه بگیرید آناناس را خرد کرده و در مخلوط کن بریزید هم وزن آناناس الکل اتیلیک را اندازه بگیرید و سه قاشق سوپخوری روغن آفتابگردان را به آن اضافه نمایید مقداری از این ماسک را به مدت ?? دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس پوست خود را با آب نیمه گرم بشویید.

با تولید کلاژن، پوست را سفت می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و با صاف کردن پوست، چین و چروک‌های ریز را غیرقابل تشخیص می‌سازد.


اسکراب بدن با آناناس

با افزایش سن، سلولهای مرده پوست شروع به ریزش می کنند. به کار بردن اسکراب باعث تسریع ریزش سلولهای مرده پوست و نرم وبراق شدن پوست می شود.اسکراب کردن پوست فواید زیادی دارد که از آن جمله می توان به نفوذ بهتر مرطوب کننده ها و کرمهای مفید برای پوست اشاره نمود.

در دستور زیر طرز تهیه یک اسکراب که فوق‌العاده باعث آرامش و سبکی پوست شما می شود را آورده‌ایم:

    شکر ریز یک فنجان
    روغن گردو یک چهارم فنجان
    آناناس یک چهارم عدد
    گردو خرد شده یک قاشق چایخوری
    پودر کاکائو یک قاشق چایخوری



تمام مواد را در داخل ظرف مناسبی بخوبی میکس نمایید تا کاملا مخلوط شوند. سپس مخلوط آماده شده را داخل ظرف سربسته‌ای بریزید. این مخلوط درجای خنک ومناسب تا یک ماه قابل نگهداری است. مقدار کمی از ماسک فوق را بر روی بدن خود مالیده و به آرامی ماساژ دهید حدود بیست دقیقه منتظر بمانید و سپس دوش بگیرید. اکنون تفاوت در سطح پوست خود را به خوبی مشاهده می‌کنید.

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.