آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

بقیه محتوای چرا شما به یک تارنما نیاز دارید

بقیه محتوای به چه خاطر شما به یک سایت نیاز دارید


این محتوای توسط وب سایت طراحی سایت ارزان تولید گردیده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

1 - نبود محدودیت زمانی:

آیا شما می توانیدشبانه روز و بدون هیچ محدودیتی با بینندگان خود در ارتباط باشید؟

آیا این امکان وجود خواهد داشت که بدون استفاده هیچ هزینه ای برای استخدام کارمند و شیفت بندی به این هدف دست یابید ؟

ما به شما می گوییم ؟ البته ، چرا که نه.

شما نه تنها برای این کارنیازی به استخدام هیچ نیرویی ندارید بلکه میتوانید میلیون ها شعبه شبانه روز در تمام دنیا داشته باشید. این شعبه ها همیشه ، حتی هنگامی که رقیب های شما فکرش را هم نخواهند کرد در حال عرضه خدمات به خریدار هستند.

برای این کار تنها کافیست وب سایت تان را بسازید.

2 - دسترسی سریع و آسان :

امروزه افراد به دنبال شرکتی هستند که توانسته باشند با صرف کم هزینه ترین و به سریع به خدمات لازمخود دست پیدا کنند.

حتما مخاطبان شما هم از این روش مستثنی نیستند.

پس به راستی چه کسانی موفق تر است ؟ خوب پاسخ روشن است افرادی که توانسته باشند خدمات خود را با دریافت کمترین زمان و قیمت به مشتریان خود ارائه کند.


این مقاله بدست پایگاه طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت www.tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

کلمات کلیدی : مهاجرت به استرالیا,طراحی سایت ارزان

به چه خاطر شما به یک تارنما نیازمندید ن

به چه علت شما به یک سایت نیاز دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- داخل شدن در قرن بیست و یک :

همانطور که میدانید قرن بیست و یک قرن اینفورمیشن و کامینیکیشن نام گذاری شده و دنیای جدید و گسترده ای با اسم |جهان|دنیای} مجازی در درون این قرن در حال تشکیل و توسعه است ، دنیایی که در آن بشر با بهرگیری از جدیدترین علم ها و حرکت در مرزهای دانش نوین ، مقدار زیادی از محدودیت های زمانی و مکانی را در بر گرفته تا با ممد از آن قادر باشد بر زمان و مکان حکمرانی کند. برای حاضر بودن در این جهان بزرگ و پرظرفیت نیازمند یک شناسه هستید. و تارنما  شما تنها شناسه  داخل شدن شما در این جهان  پر رمز و راز است.

ادامه مطلب ...

چرا بهینه سازی سایت در اینترنت از اهمیت برخوردار است

برای چی seo مهم است؟
برای چی سئو برای موتورهای جستجو با ارزش می باشد. موارد ذیل

برخی از دلایل این عنوان می باشند :

▪ متمایزبودن در نتیجه ها پیداکردن مشتری های بسیاری را به استقبال از سایت شما میپذیرد ▪ ۸۷ در صد همه بینندگان شما از هر صفحه یک  ۹۱ در صد از استفاده کنندگان internet از سیستم های جستجوگر استفاده میکنند طبق اخیرترین تحقیقات بیش از ۲۵0 میلیون بررسی در روز در کشور انگلیس صورت میگیرد

 ۷۳ در صد معاملات آنلاین از طریق موتورهای جستجوکننده شروع میشود

۳.۵ میلیون سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این اینچنین است که تنها کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.

● چه افرادی به بهینه سازی سایت احتیاج دارند ؟

هر وب سایتی که به سوی تجارت حرکت میکند ، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کند.

 هدف اصلی یک وب سایت موردتوجه کاربران اینترنتی میباشد و تحقیقات بررسی کرده که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوی یافته اند اگر کارخانه شما نظر به درست کردن یک سایت به روز و یا به روز کردن سایت قبلی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید seo را در الویت بگذارید به خاطر داشته باشید که سئو شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.
سئو و مهاجرت به استرالیا از خدمات شرکت ما می باشد.

برای مهاجرت به استرالیا به ما مراجعه نمایید.

وب سایت ان ال پی - seo به چه معناست - کد مقاله 11w

سایت ان ال پی - سئو چیست - کد مقاله 11b

این محتوا توسط سایت ان ال اپی تهیه گردیده است.

بهینه سازی سایت به معنای تولید کردن page که برای  موتورهای جستجو گر جالب و فریبنده می توانند باشند سئواینگونه است که شما در بازخورد هر سیستم جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را دارا هستید مهم بودن این موضوعاز انجا ناشی می شود که بیشتر مردم از موتورهای جستجو به خاطر پیدا کردن به موضوع یا محصول مورد نیاز خود مصرف میکنند.

ادامه مطلب ...

مشاهده آمار ترافیک وبسایت -کد مقاله 12m

مشاهده  آمار بازدید وبسایت

این مطلب توسط وب سایت طراحی وب سایت ارزان ایفانت تهیه شده است. برای تبادل لینک رایگان لطفا به ما رجوع کنید.طراحی سایت ارزان از سرویس های مرکز ما است.



● صفحات خروج اصلی (Top Exit) صفحات خاصی از سایت شما هستند که بازدیدکنندگان پس از آنکه اطلاعات مورد نیازشان را دریافت کردند با دیدن آنها از سایت خارج می شوند (بالاخره آنها نمی توانند تا ابد بمانند).
ممکن است یک صفحه تاییدیه (confirmation page ) مثال خوبی برای نقطه خروج باشد.
یک صفحه ارتباط با سایت که به مخاطبین اطلاع می دهد چگونه می توانند با شرکت شما در ارتباط باشند نیز مناسب است. متاسفانه این به هیچ وجه واقع بینانه نیست که تصور کنیم هر یک از بازدیدکنندگان شما دقیقا همان چیزی را که جویای آن است در سایت شرکت شما می یابد. بنابراین طبیعی است که صفحات خروجی متعددی در نظر گرفته شود اگرچه درصد بالایی از بازدیدکنندگان از صفحات مجزا از سایت خارج شوند در این مورد بررسی دقیق ضروری است. گاهی تغییر جزیی در محتوا تاثیر مثبتی در حفظ و بازگشت دوباره مخاطبان ایجاد می کند.

ادامه مطلب ...