آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

شناخت ای سی یو و یادگیری نحوه تعمیرات و راه اندازی ECU

عنوان : یادگیری روش وصل کردن و استفاده چاپگر HP

این مقاله در ارتباط با آشنایی با ای سی یو ECU و آموزش نحوه تعمیر و راه اندازی ای سی یو ECU می باشد.

آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای HP Printer ، امروزه یکی از نیازهایی است که افرادی که با کامپیوتر کار میکنند و با چاپگرها آشنایی دارند به آن نیاز پیدا میکنند . همچنین افرادی که در زمینهمدیریت شبکه فعالیت دارند به پرینترهایی HP در سطح سازمان نیاز دارند. میتوان برای پرسنل هایی که به پرینتر احتیاج دارند یک چاپگر اختصاص داد اما بدلیل اینکه تعداد پرینتر زیادی این نیاز را برطرف میکنند ( خصوصا در سازمانهای بزرگ) ، انجام چنین کاری چندان به صرفه نیست. در راستای بهینه سازی چاپگرها و همچنین برای صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت بهتر آنها ، میتوانیم از یک یا چند دستگاهپرینتر استفاده کنیم و با اشتراک گذاری و مدیریت متمرکز آنها ، بهترین استفاده را از آنان ببریم . انستیتو انفورماتیک پارسه در این مقاله آموزشی به آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای HP Printer ، همچنین اشتراک گذاری چاپگرها پرداخته است.

خوب ما همیشه وقتی میخواهیم یک دستگاه فیزیکی چاپگر را نام ببریم ، آن را "Printer" صدا میزنیم که این از نظر فنی چندان کار درستی نیست در ابتدا با چند اصطلاح آشنا میشویم چون در ادامه مقاله نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای اچ پی HP از این اصطلاحات استفاده میکنیم :

• Print job - هر گونه اسناد و فایلی که برای چاپ ارسال میشود در Print job ذخیره میگردد که در ادامه پنجره ی آن را مشاهده میکنیم.

• Print device - به دستگاه فیزیک پرینتر یا همان چاپگر گفته میشود ،فرقی نمیکند پرینتر شخصی باشد ، و یا چاپگرهای کوچک و بزرگ در شبکه های مختلف.

• Print Queue - به صفی گفته میشود از فایلها یا سندها که برای پرینت در نظر گرفته میشوند.

• Print Port - به پورت یا همان درگاهی که چاپگر را به کامپیوتر متصل میکنند گفته میشود.

• Spool - زمانی که شما دستور چاپ یک سند را میدهید تک تک صفحات آن وارد حافظه موقت میشود و سپس چاپ میگردد که به آن Spool کردن نیز گفته میشود.

• Print driver - به زبان برقراری ارتباط سخت افزار با نرم افزاری که از روی CD و یا DVD درایور تهیه شده از طرف شرکت سازنده پرینتر نصبش میکنید گفته میشود.

 آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای HP

برای نصب Printer در Run تایپ میکنیم control printers و بعد در پنجره باز شده راست کلیک کرده و Add printer را میزنیم به شکل زیر دقت کنید همونطور که در شکل مشاهده میکنیدAdd a local printer : برای نصب پرینتر (یک Device Printer)  که بر روی کامپیوتر خودتون نصب شده بکار میره.

Add a network, wireless or Bluetooth printer : برای نصب Device Printer هایی که در شبکه وجود دارند و یا بصورت بلوتوث و با بیسیم هستند بکار میرود

در اینجا ما چاپگر را به کامپیوتر خود متصل کردیم پس مورد اول یعنی Add a local printer را انتخاب میکنید

همانگونه که در شکل زیر مشاهده میکنید در مرحله بعد میتوانید دو انتخاب را بکنید ،

• Use an existing port : در آن میتوانید مشخص می کنید که پرینتر شما توسط چه پورتی متصل شده

• Create a new port : در آن یک پورت جدید تعریف کرده و چاپگر خود را توسط آن پورت معرفی میکنید

در اکثر پرینترهای در حال استفاده پورت USB استفاده میشود و یه جورایی عملا از هیچ کدوم از این دو مورد استفاده نمیشود پس همان مورد اول را نگه داشته و Next میکنیم .

در پنجره بعدی لیستی از درایورهایی که از طرف ویندوز تا زمان انتشار آن تایید شده نشان داده میشود ، در سمت چپ برند پرینتر و در سمت راست مدل آن را مشخص میکنید. اگر ساخت پرینتر شما بعد از انتشار ورژن ویندوزتان باشد میتوانید دکمه Windows Update را بزنید و اگر CD یا DVD پرینتر را تهیه کرده اید میتوانید با زدن دکمه Have Disk… آن را به لیست اضافه و در نهایت معرفی کنید، در اینجا ما به عنوان مثال پرینتر HP و از نوع HP Color LaserJet CP4005 PCL6 انتخاب کرده ایم

را زده و در مرحله بعد هم یک نام برای Printer تعریف شده انتخاب میکنیم و باز هم Next میکنیم تا نصب پرینتر انجام شود.

در مرحله بعد ، در صورت تمایل میتوانیم پرینتر مد نظر را به اشتراک بگذاریم، در حال حاضر چون از مبحث آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای اچ پی  دور میشویم مورد اول را انتخاب کرده و Next میکنیم.

و در پایان میتوانیم برای تست چاپگر نصب شده دکمه Print a test page را بزنیم تا یک صفحه برای چاپ کردن ارسال شود و در پایان Finish را میزنیم.

آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای اچ پی 

اقامت اروپا و معرفی شهرهای آن برای مهاجرت به اروپا

عنوان: اطلاعاتی برای بدست اوردن اقامت دائم دانشجویان دارای ویزای تحصیلی اروپا

این مقاله در مورد مهاجرت به اروپا می باشد.

تحصیل در اروپا به عنوان قاره ای که به یکی از بهترین مراکز آموزش عالی مشهور است آینده روشنی را برای شما رقم خواهد زد.هر ساله رده بندی بین المللی دانشگاه های جهان انجام می شود که قاره اروپا در این رده بندی سهم خوبی دارد و در میان 100 دانشگاه برتر رتبه های قابل توجه ای دارد.اروپا در قرن گذشته تاثیرات بسیاری در دنیای علم و تکنولوژی داشته است.گذشته و میراث علمی در کشور های اروپایی به عنوان یک پشتوانه قوی در کنار موسسات آموزش عالی و دانشگاه های مدرن و بین المللی باعث شده تا کشور های اروپایی امروزه از پیشتازان دنیای علم و صنعت باشند.سطح بالای علمی و نظام آموزشی پیشرفته و منظم باعث شده تا هر ساله بر تعداد افرادی که برای رسیدن به رویای خود به قصد تحصیل در اروپا وارد کشور های این قاره می شوند افزوده شود.

حضور نخبگان از سراسر دنیا در دانشگاه های مجهز اروپا باعث شده تا بستر مناسبی برای پیشرفت روز افزون علم و دانش به وجود بیاید.مسئولان آموزشی در کشور های اروپایی به دنبال تسهیل حضور نخبگان از سراسر دنیا در دانشگاه های خود برنامه ها و قوانینی را هر ساله ارائه می دهند.این برنامه ها به منظور تسهیل حضور و تشویق دانشجویان برای تحصیل در در اروپا, قوانین راحت تر و راه های حمایتی بیشتری مانند بورسیه های تحصیلی و حمایت های مالی را ارائه میدهند.یکی از این برنامه های بورسیه تحصیلی که از قضا در میان معتبر ترین برنامه های بورسیه در اروپا در سطح مقاطع عالی تحصیلی است اراسموس موندس نام دارد.این بورسیه در ده سال گذشته توانسته شانس های فوق العاده ای در زمینه های علمی, مالی و شغلی برای متقاضیان تحصیل در اروپا فراهم کند.در ادامه این مقاله قصد بر این است تا به معرفی این برنامه بورسیه تحصیلی پرداخته شود.این برنامه که در سال های گذشته مورد استقبال تعداد بسیاری از متقاضیان تحصیل در اروپا و یا افرادی که به دنبال دریافت کمک هزینه های تحصیلی برای تحقیق و پژوهش در موسسات آموزش عالی اروپا هستند بسیار مناسب به نظر می آید.

برای افرادی که به دنبال تحصیل و زندگی در اروپا هستند,یکی از موارد تاثیر گذار هزینه تحصیل در اروپا و هزینه های روزانه می باشد.خیلی از این دانشجویان که به دنبال ساخت یک آینده بهتر با ورود به دانشگاه ها هستند نمی توانند از پس هزینه های تقریبا زیاد زندگی و تحصیل در اروپا بر بیایند.بنا بر آمار های اعلام شده و تجربه های فردی دانشجویان پوشش این هزینه ها برای اکثر این مشتاقان علم و پیشرفت ممکن نیست مخصوصا برای افرادی که از کشور های جهان جهان سوم و یا در حال توسعه وارد این قاره می شوند.بنا بر آمارها و گفته های دانشجویان هزینه اجاره یک آپارتمان 30 متری در کشور سوئد نزدیک به 3 میلیون تومان می باشد.البته این هزینه ها در کشور های مختلف متفاوت است.به عنوان مثال این هزینه ها در کشوری مانند نروژ دو برابر سوئد است و یا در کشورهای دیگری مانند ایتالیا, فرانسه, اسپانیا و غیره.علاوه بر هزینه مسکن شما باید هزینه پوشاک, خوراک, حمل و نقل و ... را به آن اضافه کنید.این هزینه ها تنها به عنوان هزینه زندگی در اروپا به صورت روزانه می باشد و شما باید تمام هزینه های تحصیل و دانشگاه را هم در نظر داشته باشید.به همین دلیل است که هرساله بر تعداد افرادی که به دنبال بورس های تحصیلی و دریافت کمک هزینه های تحصیلی هستند افزوده می شود.این واقعیت وجود دارد که تعداد زیادی از افرادی که دارای زمینه و استعداد مناسب برای ادامه تحصیل هستند به دلیل عدم توانایی در پوشش هزینه های تحصیلی خود از ادامه تحصیل منصرف می شوند و ادامه تحصیل آنها در هر مقطع تنها مشروط به دریافت بورسیه تحصیل و کمک هزینه های تحصیلی میباشد.

مهاجرت به اروپا,اقامت اروپا,تحصیل در اروپا

بسیاری از این دانشجویان با توجه به شرایط خاصی که دارند می توانند علاوه بر کمک هزینه برای شهریه دانشگاه و مخارج تحصیل, برای هزینه های روزانه خود مانند : مسکن,حمل و نقل, خوراک و پوشاک کمک هزینه ای دریافت کنند.البته دانشگاه‌ها معمولا فرصت‌های مالی و کمک هزینه محدودی دارند که آن ها را با اولویت بخشی‌های خاصی، دراختیار مخاطبان مستعد، قرار می‌دهند. بنابراین شما نمی‌توانید تنها به امکانات مالی و محدود دانشگاه مورد نظر برای اعطای بورس تحصیلی، بسنده کنید. بسنده کردن به این موضوع، سبب خواهد شد تا برخی از فرصت‌های تحصیلی شما در رشته‌ها و گرایش‌های مورد نظر در کشور و دانشگاه مقصد، ازدست برود. بسیارند دانشجویانی که به دلیل نبود کمک هزینه مالی درترم یا سال تحصیلی خاص، نمی‌توانند پذیرش تحصیلی دریافت کنند یا حتی ادامه تحصیل آن‌ها با مشکل رو به رو می‌شود.برنامه اراسموس موندوس با هدف بهبود کیفیت آموزش عالی در اروپا و تحکیم درک متقابل فرهنگی ایجاد شده است این برنامه جابه جایی افراد و همکاری میان مؤسسات اروپایی و غیر اروپایی را تشویق و حمایت می‌کند. هدف آن ارتقاء فضای آموزشی اتحادیه اروپا در مقیاس جهانی، شرکت در توسعه پایدار آموزش عالی کشورهای ثالث و ارائه چشم انداز شغلی مطلوب تر به دانشجویان است. دانشجویان ایرانی ظرف چند سال اخیر، موفق شدند تا از این برنامه تحصیلی استفاده کنند.عبارت "Erasmus Mundus " از اراسموس که برگرفته از زندگی دانشمند قرن 15 است و مدارج علمی خود را در مدارس کشورهای مختلف کسب کرد و موندوس که بیانگر جهانی بودن این پروژه علمی است، شکل گرفت. تاریخچه این برنامه، به سال 1987 بر می‌گردد. زمانی که اتحادیه اروپا برنامه‌ای را تدوین کرد که در آن می‌بایستی دانشگاه‌های اروپایی با اعطای بورس‌های تحصیلی، نیروی انسانی جوان از کشورهای غیر اروپایی جذب کنند. دانشگاه‌های اروپایی همواره نگاه خاصی به تنوع فرهنگی و ملیتی در محیط آموزشی خود دارند و به همین دلیل، بعضاً بورسیه‌های تحصیلی گسترده و گوناگونی را به کشورهای مختلف جهان، ازجمله کشورهای آسیایی و کشورهای فقیر آفریقایی اعطا می‌کنند.در مجموع برنامه ERASMUS توانست ۲۱۹۹ دانشجو برنامه Socrates ۱٫۴ میلیون دانشجو را رهسپار اروپا کرد که این در نوع خود موفقیت بزرگ برای این قاره محسوب می‌شد. هم اکنون بورس‌های تحصیلی این برنامه‌ها از معتبرترین بورس‌های تحصیلی در جهان محسوب شده و به دلیل توجه خاص کشورهای اروپا به این برنامه‌ها، فارغ التحصیلان این برنامه‌ها از فرصت‌های شغلی خوبی در اروپا و حتی کشورهای آمریکا و کانادا برخوردارند.

مهاجرت به اروپا,اقامت اروپا,تحصیل در اروپا

امروزه کشور های پیشرفته در سراسر دنیا با وجود پیشرفت های صنعتی و علمی با یک معضل اساسی و تاثیر گذار روبرو هستند.مشکل اساسی این کشور ها با توجه به این که همه امکانات لازم را دارند,تامین نیروی انسانی و نیروی متخصص است.یکی از هدف های این بورسیه ها و فرصت های تحصیلی نیز جذب نیروی انسانی متخصص و نخبه از کشور های مختلف دنیا می باشد.امروزه اروپا در صنعت نانو نیز با این معضل روبرو می باشد.صنعت نانو در دنیای امروز بسیار اهمیت دارد.زیرا نانو تکنولوژی در دنیای امروز به عنوان یک علم نوین و مهم شناخته می شود.قاره اروپا هم در برنامه های خود به دنبال جذب نیروی متخصص در زمینه نانو می باشد تا بتواند کمبود های خود را در این زمینه جبران کند.این موضوع تامین نیرو برای اروپا اهمیت خاصی دارد زیرا این قاره, طبق پیش بینی های انجام شده, در سال 2016 مشکلات زیادی برای تامین نیروی متخصص نانو خواهد داشت.از این رو برنامه‌ای به عنوان Erasmus Mundus در سال ۲۰۰۴ راه اندازی شد که تا سال ۲۰۰۸ ادامه داشت. بودجه این برنامه ۲۳۰ میلیون یورو[بوده که توسط کمیسیون اروپا تأمین شد.میزبان این برنامه کشورهای آلمان، بلژیک، هلند و سوئد هستند و دانشجویان ملزم به گذراندن دوره‌های تحصیلی خود در دو کشور از این چهار کشور هستند. به این شکل که دوره تحصیلی (که در این برنامه ۲ سال است) به دو بخش یک ساله تقسیم شده و دانشجویان ملزم به گذراندن سال اول در یک کشور (در یک گرایش خاص) وسال دوم در کشور دیگر (در گرایشی دیگر) هستند. دانشجویان در انتخاب گرایش وکشور مقصد مختار بوده و بر حسب علاقه این انتخاب صورت می‌گیرد، به این ترتیب، فرصتی برای آشنایی آن‌ها با سبک‌های زندگی، فرهنگ‌ها و زبان‌های اروپایی ارائه شود. به هر دانشجو کمک بلاعوض ۲۱ هزار تا ۴۲ هزار یورو براساس مدت آموزش اختصاص می‌یابد.

در پروژه EMA Erasmus Mundus students and Alumni Association یک هزار دانشگاه در 170 رشته با 12 هزار دانشجو از 140 کشور مختلف فعالیت می‌کنند و در این پروژه تنها یکی از دانشگاه‌ها وظیفه اعطای مدرک به دانشجو را دارد. علاوه بر این، 85 درصد دوره‌های علمی این پروژه به زبان انگلیسی است و در پروژه اراسموس برنامه ای جامع تدوین شده که دانشجویان از تمام کشورهای جهان بتوانند در این دوره‌ها شرکت کنند. دانشجویان دانشگاه آزاد در چند سال اخیر، بیش از 500 فرصت بورسیه اراسموس دریافت گردند.اطلاعات تکمیلی درباره آخرین فرصت‌های بورسیه اراسموس موندس و هم چنین میزان کمک هزینه قابل پرداخت به دانشجویان مستعد را در پرتال بورسیه تحصیلی اروپا مشاهده کنید. کلیه علاقمندان به تحصیل در اروپا در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکترا، اگر شرایط مورد نیاز برای اپلای جهت بورسیه ارساموس را دارند، می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. برنامه‌های اراسموس در قالب Erasmus Mundus Masters Courses (EMMC) - Erasmus Mundus Joint Doctorates (EMJD) Programmes ارائه می‌شود که جزییات تکمیلی آن، در پرتال معرفی شده در دسترس هست. به علاقمندان توصیه می‌کنیم، پیش از بررسی این برنامه، از بخش Program Guide پرتال بازدید کرده و اطلاعات عمومی را مشاهده کنند

یکی از راه های اقامت اروپا ادامه تحصیل در اروپا می باشد.

مهاجرت به اروپا  , مهاجرت به آمریکا , مهاجرت به آلمان

روش های پناهندگی سوئد و اخذ اقامت سوئد

عنوان:مهاجرت سوئد از راه ازدواج  

این مقاله درباره ی مهاجرت به هلند می باشد.

کشور سوئد یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپا و دارای رشد اقتصادی بسیاربالایی است. بعد جنگ جهانی دوم این رشد اقتصادی شتاب بیشتری بخود گرفت. درآمد خالص ملی کشور بالا رفت, شکوفائی رشد اقتصادی بوجود آمد . درآمد کشور سوئد مثل دیگر کشورهای نسباتاً کوچک صنعتی، وابسته به صادرات تولیدات صنعتی است که در حال حاضر از رشد بالائی در توازن بین صادرات و واردات برخوردار است.

سوئد از سال 1995 در اتحادیه اروپا که در آن اکنون 25 کشور همکاری می کنند عضو بوده است. همکاری کشورهای عضو گسترده است و مسائل مشترک مانند اقتصاد و سیاست خارجی و همکاری نیروهای پلیس را دربرمیگیرد.
تحصیل در سوئد

یکی از راه های مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل در سوئد می باشد که می تواند منجر به گرفتن اقامت سوئد هم شود. کشور سوئد دارای بهترین دانشگاه ها در سطح اروپا می باشد. شما می توانید برای زندگی در اروپا با تحصیل در سوئد شروع کنید و از طریق ورود به یکی از دانشگاه های کشور سوئد اقدام نمایید.

سوئد کشوری می باشد که تحصیل در آن تا سال 2011 به صورت رایگان بود اما از سال 2011 به بعد تحصیل در آن به صورت رایگان نمی باشد و تقریبا سالی 10 تا 12 هزار دلار هزینه تحصیل آن می باشد ، بنابراین از سال 2011 به بعد کشور سوئد به کشوری بسیار پر هزینه برای تحصیل تبدیل شده است .

تحصیل در سوئد مانند کشور های دیگر اروپایی در مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا امکان پذیر می باشد اما در مقطع لیسانس در دانشگاه های دولتی این کشور، تدریس معمولا به صورت زبان سوئدی می باشد. بنابراین افراد برای تحصیل در این مقطع می بایست به زبان سوئدی مسلط باشند. اما از مقطع لیسانس به بالا، اکثر رشته ها در دانشگاه های سوئد به صورت زبان انگلیسی نیز تدریس می شود. بنابراین برای ورود به این مقاطع داشتن مدرک زبان انگلیسی نظیر IELTS حداقل الزامی می باشد.

هم چنین دوره های تحصیلی در سوئد همانند سایر کشور های اروپایی می باشد بنابراین لیسانس در کشور سوئد چهار سال و فوق لیسانس دو سال و دکترا بین چهار تا پنج سال می باشد.

در مقطع لیسانس پس از گذراندن 180 واحد تحصیلی موفق به دریافت مدرک کارشناسی می شوید. مدرک زبان مورد نیاز در مقطع لیسانس ایلتس 6 می باشد و مدت تحصیل در این مقطع 3 سال به طول می انجامد. هزینه دانشگاه های سوئد حدو 80 هزار تا 160هزار کرون در هر سال می باشد که این هزینه بستگی به رشته و دانشگاه انتخابی دارد. دولت سوئد به دانشجویان اجازه کار 20 ساعت در هفته را می دهد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور سوئد دوسال (160 واحد تحصیلی)می باشد در بعضی از رشته ها یک سال (60واحد تحصیلی) می باشد. مدرک زبان مورد نیاز در مقطع کارشناسی ارشد ایلتس 6.5 می باشد و تحصیلات به زبان انگلیسی می باشد. دولت سوئد به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اجازه 20ساعت کار در هفته را صادر می کند.

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری می توانند با داشتن شرایط ذیل اقدام نمایند:

   معدل Grade A

   مقاله ISI

   IELTS 7

در برخی رشته ها مانند : رشته های مالی،علوم اقتصادی،رشته های حوزه مدیریت گذراندن   GRE و یا GMAT الزامی است.

کسانی که قصد ادامه تحصیل در سوئد در مقطع دکتری را دارند، باید پروپوزال کاملی ارائه دهند که شامل : طرح، هزینه و مدت زمان آن می باشد. شروع مقطع دکتری در کشور سوئد زمان مشخصی ندارد این بستگی به استاد راهنما دارد.

لازم به ذکر است که امکان تعلق گرفتن بورس در دوره دکترا برای متقاضیانی که شرایط آن را دارا می باشند وجود دارد و شرایط آن بدین گونه است که استاد راهنما در دانشگاه مورد نظر باید شرایط شما را تایید کند و معیارهایی را مد نظر خواهد داشت همانند دانشگاهی که در آن فوق لیسانس را گذرانده اید ، معدل فوق لیسانس ، مدرک زبان و…و با توجه به درجه مدارک مورد نیاز می توانید برای دریافت بورس تحصیلی اقدام کنید.

در کشور سوئد این امکان وجود دارد که فردی که برای تحصیل اقدام می نماید و ویزا دریافت می کند ، می تواند برای همراهان خود نیز، برای اخذ ویزا اقدام نماید و در این مورد هیچ مانع قانونی وجود نخواهد داشت . اما در کشور سوئد اخذ ویزای همراه صد در صد نخواهد بود.در ضمن مفهوم همراه از نظر حقوقی شامل همسر و فرزندان می باشد.

در خصوص تحصیل در سوئد و مسائل مرتبط با آن معمولا نیاز به اطلاعی وسیع می باشد، از جمله این که کدام شهرها جهت امکانات مناسب تر هستند یا هزینه کدام دانشگاه ها مناسب تر است. در ضمن از جمله مواردی که باید در باب مهاجرت تحصیلی در نظر داشته باشید ، ذکر این نکته است که برای فراگیری زبان سوئدی در کشور سوئد این امکان وجود دارد که برای کالج های زبان سوئدی اقدام نمایید و زبان سوئدی را در کشور سوئد فرا گیرید اما لازم به یاداوری است که ویزای کالج زبان کشور سوئد صد در صد نخواهد بود و بهتر است متقاضی علاوه بر پذیرش کالج زبان ، پذیرش دانشگاه را نیز داشته باشد و همزمان با هم برای ویزا اقدام نماید.

همزمان با تحصیل در سوئد، افراد اجازه کارقانونی به صورت نیمه وقت را هم خواهند داشت و این حق کار برای مثال در مقطع لیسانس 10 ساعت در هفته ، در مقطع فوق لیسانس 20 ساعت در هفته می باشد. برای تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری و یا تبدیل هر نوع ویزایی ، اگر افراد در کشور سوئد باشند ، برای انجام این کار حتما باید به کشور خود بازگردند.

البته بدیهی است که پیدا کردن کار در سوئد بسیار آسان تر از خارج از سوئد می باشد لذا به دانشجویان توصیه می گردد پس از تحصیل قبل از مراجعت شغل مناسب خویش را جست و جو و عقد قرارداد کار کنند و پس از مراجعت تنها جهت ویزای کار اقدام لازم را به عمل رسانند.
هزینه زندگی در سوئد

با توجه به این که تحصیل در سوئد از سال 2011 به بعد از حالت رایگان خارج شده است ، تحصیل در سوئد سالی 10 تا 12 هزاردلار هزینه دربردارد است و هم چنین هزینه های زندگی شامل مسکن، خوابگاه ، خوراک و…. سالی 8 تا 10 هزار دلار می باشد.

ولی با توجه به اینکه کشور سوئد در دسته کشور هایی می باشد که ازرفاه اجتمایی بالایی برخوردار است ، سالانه افراد بسیاری خواهان مهاجرت به کشور سوئد می باشند. اما افرادی که به همراه تحصیل و یا مستقل از آن موفق به یافتن کار در این کشور می شوند با استفاده از حقوق و مزایای آن کار می توانند حدود نصف یا یک سوم هزینه های زندگی خود را پوشش دهند.

در خصوص ویزای کار یا سرمایه گذاری، لازم به ذکر است که کلا هزینه زندگی یک نفر در سوئد حدود مبلغ گفته شده است اما هزینه زندگی یک خانواده سه یا چهار نفره حداقل مبلغ 1600 تا 1700 دلار می باشد.

شایان ذکر است کشور سوئد از لحاظ رفاه اجتماعی جزء بهترین کشورهای اروپایی است که حتی به کسانی که اقامت دائم در این کشور دارند حقوق بازنشستگی و شرایط مناسب جهت ادامه ی زندگی در سوئد را ارائه می کند.

یکی از راه های مهاجرت به سوئد ادامه تحصیل در سوئد می باشد.

مهاجرت به آمریکا , مهاجرت به آمریکا , مهاجرت به کانادا

اموزش در کانادا و اشنایی با بهترین دانشگاه های کانادا

عنوان:پناهندگی استرالیا یا اقامت کانادا , کدام بهتر است؟ 

مقاله زیر در مورد مهاجرت به کانادا می باشد آن را مطالعه کنید.

اداره مهاجرت کانادا به عنوان یکی از بهترین ادارات مهاجرت دنیا میباشد.این انتخاب به دلیل سیاست باز مهاجر پذیری و ایجاد فرصتهای عالی شغلی و همچنین فراهم کردن زمینه رشد و پیشرفت اقراد می باشد.کانادا در اصل بهترین مقصد برای افرادی است که به دنبال یک زندگی با کیفیت بالاتر و درآمد بیشتر می باشد.اقتصاد این کشور با تلاش فراوان دولتمردان این کشور به سطحی مثبت و مطمئن رسیده است به نحوی که کانادا از نظر اقتصاد در بین 10 کشور مطمئن و با ثبات می باشد.به ده نکته ای که در ادامه اشاره می شود دقت کنید تا متوجه شوید چرا مهاجرت به کانادا به عنوان یک حرکت بزرگ و مثبت برای آینده شما شمرده می شود.

 1.این کشور دارای ثروت های عظیمی از منابع طبیعی و معدنی میباشد که این موضوع باعث رونق اقتصادی در این کشور و دریچه ای برای سرمایه گذاری مستقیم توسط سرمایه گذاران خارجی می باشد.

2.کانادا با اقتصاد مثبت خود زمینه پیشرفت و رشد بسیار عالی را برای تجار و سرمایه گذاران حاضر در این کشور فراهم کرده است.

3.حداقل دستمزد در این کشور تا تاریخ 1 اکتبر سال 2015 , $ 10.50 در ساعت می باشد.کانادا در زمینه مزایا و حقوق برای کارگران در جهان در بین 5 کشور اول می باشد.

4.مسئله ی چندفرهنگی بودن در کانادا بیش از کشورهای اروپایی مقبول واقع شده است.کانادا کشوری است که از اساساً از مهاجرت اروپاییان و ترکیب آنها با بومیان منطقه شکل گرفته است.فرهنگ انگلیسی، فرانسوی و بومیان کانادا سه فرهنگ غالب کانادا هستند که درکنار هم پایدار مانده اند. مهاجرت های گروهی ملیت های دیگر به کانادا در 100 سال گذشته پذیرش مردم این کشور را نسبت به فرهنگ های گوناگون بسیار زیاد کرده است.کانادایی ها، که اغلب آنها خود ریشه ی غیر کانادایی دارند چندفرهنگی بودن را جزیی از فرهنگ و هویت خود می دانند.این درحالی است که در کشورهای اروپایی مهاجرین همواره اقلیت را تشکیل می دهند و اگر نتوانند خود را با فرهنگ کشور مقصد تطبیق دهند همواره اقلیت باقی خواهند ماند.

5.حداقل دستمزد کانادا تا 1 اکتبر ، 2015 $ 10.50 افزایش خواهد یافت. پس از آن یکی از بهترین مزایای حقوق و دستمزد برای کارگران در سراسر جهان با شرایط کاری خوب است.

6.کانادا فرصتهای شغلی زیادی را در این کشور به وسیله یک برنامه بلند مدت فراهم کرده است که این فرصتها برای مهاجرین وتجد شرایط و متخصص نیز وجود دارد.

7.روند اخذ اقامت کانادا از سایر کشورها سریعتر و ساده تر است.هم اکنون اخذ اقامت کانادا از اخذ اقامت بسیاری از کشورها از جمله استرالیا،آمریکا،انگلیس و سایر کشورهای اروپایی راحتتر است.

8.تنوع آب و هوایی که به خاطر گستردگی مساحت این کشور بوجود آمده است باعث ایجاد فرصت های تفریحی گوناگون شده است.کانادا از معدود کشورهایی است که تقریباً در تمامی زمینه های تفریحاتی و گردشگری جذابیتهایی برای ارائه نمودن دارد.از پارکهای تفریحاتی و تماشای وال ها و سواحل زیبا گرفته تا اسکی روی یخ، هاکی و بازدید از بناهای تاریخی در کبک سیتی.

9.هزینه ی تحصیل در دانشگاه ها و کالج های کانادا نسبتاً پایین است.نظام آموزشی کانادا شهرت جهانی دارد و سالانه دانشجویان بسیاری را از سرتاسر دنیا جذب می کند.در میان کشورهای پیشرفته دنیا، جوانان 18-21 ساله ی کانادایی بالاترین نرخ ثبت نام در دانشگاه را دارند.یکی از دلایل آمار بالای ثبت نام در دانشگاهها ی کانادا هزینه ی پایین دانشگاه های این کشور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته است.شهریه ی دانشگاه های کانادا از شهریه ی دانشگاه های آمریکا ،انگلیس و استرالیا پایین تر است.

10.سیستم خدمات درمانی کانادا منحصر به فرد است.خدمات پزشکی کانادا بدون توجه به میزان درآمدو وضعیت شهروندی در اختیار همگان قرار می گیرد.هزینه ی خدمات درمانی از منبع مالیات تامین می گردد و افراد می توانند هنگام مراجعه به مراکز بدون پرداخت هزینه خدمات پزشکی دریافت نمایند.علاوه بر این افراد می توانند از کمک هزینه های گوناگون دولتی مانند کمک هزینه های فرزندان، سالمندان و انواع بیمه های بیکاری بهره ببرند.

11.به دلیل نزدیکی به کشور آمریکا و مهاجرت بسیاری از کانادایی ها و دانشجویان کانادایی به آمریکا و مساحت جغرافیایی زیاد، نیاز به نیروی کار در کانادا بیشتر از سایر کشورهای مهاجر پذیر وجود دارد و احتمال اشباع شدن بازار کار کانادا در سال های نزدیک بسیار کمتر از سایر کشورهای مهاجرپذیر مانند استرالیامی باشد.این در صورتی است که در سایر کشورهای پیشرفته علت کمبود نیروی کار اغلب فقط کاهش زاد و ولد و افزایش بازنشتگی هاست.

12.نرخ پایین جرم و جنایت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه ی آمریکای شمالی مانند ایالات متحده ی آمریکا و مکزیک ,کانادا پایین ترین نرخ جرم و جنایت را در این منطقه دارد.کانادا در رابطه با استفاده از اسلحه قوانین بسیار سختی دارد و آمار جرایم مربوط به استفاده از اسلحه در این کشور بسیار پایین است.

13.این کشور همچنین برنامه و مزایای برای دوران بازنشتگی مهاجرین و خانواده های آنان در قوانین خود دارد.امکانات آموزشی و بهداشتی در کانادا در بین بهترین کشورهای جهان سرآمد می باشد.

 

     یکی از راه های اقامت کانادا,ادامه تحصیل در کانادا می باشد.

اطلاعات مفیدی برای دریافت اقامت ماندگار افراد دارای ویزای تحصیلی استرالیا

عنوان:اقامت استرالیا و معرفی شهرهای آن برای اقامت استرالیا

این مقاله درباه ی شهرهای استرالیا  می باشد.


در جهان امروز, آموزش در سطح بین المللی افزایش چشمگیری داشته است.رشد سریع آموزش های بین المللی زمینه ساز درخواست دانشجویان زیادی برای تحصیل در کشورهای خارجی شده است.دانشگاه های بین المللی هر ساله میزبان تعداد زیادی از دانشجویان متقاضی مهاجرت و ادامه تحصیل می باشد.این دانشگاه ها باید بتوانند برای کسب اعتبار و قرار گرفتن در رنکینگ بین المللی خود را از لحاظ سیستم آموزشی, سطح علمی, تجهیزات و تکنولوژی و غیره با یکدیگر رقابت کنند و بتوانند سطح بالایی از خدمات آموزشی را به دانشجویان ارائه دهند.امروزه تحصیل در آمریکا, کانادا, استرالیا و اروپا در صدر لیست متقضیان قرار دارد.

امروزه اعزام دانشجویان به این دانشگاه ها و کشورها به یک تجارت پر رونق تبدیل شده است.درآمد زیاد دفاتر اعزام دانشجو و افرادی که هماهنگی این امر را انجام میدهند باعث شده است تا پای کلاهبرداران نیز به این موضوع باز شود و با استفاده از تبلیغات دروغ سعی در کسب درآمد برای خود و از بین بردن رویاهای شما بکنند.برای جلوگیری از سواستفاده این افراد و از بین رفتن فرصت های شما سازمان امور دانشجویان هرساله لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور را معرفی میکند که در ادامه خبر و لیست این موسسات مورد تایید را مشاهد میکنید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فهرست اسامی و مشخصات موسسات و شرکت های مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور بروز رسانی شد.براساس این گزارش ، اعتبار موسسات و شرکت های مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بررسی می شود و در آخرین به روز رسانی که تا پایان شهریورماه انجام شده وضعیت اعتبار این موسسات را اعلام کرد.

از تعداد ۱۸۱ موسسه مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور اعتبار مجوز تعداد ۴۲ مرکز به پایان رسیده است و تمدید مجوز ۳۵ موسسه در دست بررسی است.همجنین ۴۶ موسسه دارای مجوز تا پایان سال ۹۴ هستند و تعداد ۵۸ موسسه نیز مجوزهای لازم تا پایان سال ۹۵ را دارا هستند.متقاضیان اعزام به خارج از کشور در هنگام عقد قرارداد با هر یک از موسسات لازم است نسبت به تاریخ انقضاء مجوز صادره دقت لازم را داشته باشند چرا که موسساتی که اعتبار مجوز فعالیتشان منقضی شده است، حائز شرایط برای عقد قرارداد نیستند.

موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج

عقد قرارداد با موسسات اعزام دانشجو که تمدید مجوزشان در دست بررسی است در صورتی که زمان عقد قرارداد مراتب با دبیرخانه کارگروه موسسات هماهنگ شود بلامانع خواهد بود.داوطلبان باید توجه داشته باشند که در صورت بروز شکایت نسبت به عملکرد موسسه طرف قرارداد، می توانند ضمن ضمیمه کردن مستندات لازم (به ویژه قرارداد) به یکی از طرق مراجعه حضوری، ارسال از طریق پست و تلفن نس بت به طرح درخواست خود اقدام کنند.

یکی از راه های مهاجرت به استرالیا از طریق گرفتن کار در استرالیا می باشد.